Wednesday, December 1, 2010

post pertama

assalamualaikum....
yo! wazzup?!
ni blog sulung aku...so aku agak blur sikit....
so..nama aku adib...bende yang paling aku suka banyak...
malas la nak huraikan..hehehe...
aku suka music pop..dan artis yang paling aku minat ialah Britney Spears..
kenapa aku suka die?
suka hati aku la...
hehehehe...aku suka dia sebab lagu-lagu dia catchy,pop,RnB...jenis music yang aku minat la..
(berikut ialah album lagu kegemaran aku)


as ya`ll can see..theme blog aku ni ialah "nature" ceehhh...
i wanna be a school Teacher someday...
so aku ni "pemalu" sikit..huaaa
hehe...(jangan ketawa)
orang yang paling aku sayang ialah family aku..
orang yg paling aku benci ialah sesiapa yang menyakitkan hati...
hampehh...
hehehe....
so tu je la...
kalau ade pape soalan sila post a message kat "cbox" di sebelah ni hah...
have a nice day..
=3

No comments:

Post a Comment